100 pytań do...
DOBREGO
INTRANETU

czyli nad czym zastanowić się
przed wdrożeniem.

Wypełnij formularz
i pobierz listę pytań

100 PYTAŃ DO...
DOBREGO INTRANETU

Wypełnij formularz
i pobierz listę pytań

Dowiedz się więcej

czyli nad czym zastanowić się przed wdrożeniem

Intranet daje tak wiele możliwości, że jego wdrożenie stanowi znaczący krok w rozwoju firmy.

Brief dla intranetu stanowi dobry punkt wyjścia do prac związanych z analizą przedwdrożeniową zarówno przy projektowaniu nowej platformy intranetowej, jak i rozbudowie już posiadanej.


By ułatwić wypełnienie Briefu,
opracowaliśmy zestaw pytań, które mogą stanowić również wstęp
do analizy przedwdrożeniowej.

Pobierz PDF

Co zawiera publikacja?

Intranet daje tak wiele możliwości, że jego prawidłowe wdrożenie stanowi znaczący krok w rozwoju firmy. Usprawnia i skraca szereg procesów w takim stopniu, że pracownicy po pewnym czasie od wdrożenia nie wyobrażają sobie bez niego codziennej pracy.

Brief dla intranetu stanowi dobry punkt wyjścia do prac związanych z analizą przedwdrożeniową zarówno przy projektowaniu nowej platformy intranetowej, jak i rozbudowie już posiadanej.


By ułatwić wypełnienie formularza Brief, opracowaliśmy zestaw pytań, które mogą stanowić również wstęp do analizy przedwdrożeniowej. Mamy nadzieję, że lista ta usprawni projektowanie lub rozbudowę intranetu w Twojej organizacji. Jej celem było zwrócenie uwagi na aspekty nieoczywiste, które często w tego typu analizach są pomijane.


Dla ułatwienia Twojej pracy przygotowaliśmy plik PDF z pełną listą pytań.

Szeroki wachlarz możliwości

Pobierz PDF >>

... wciąż słyszę o intranetach wdrażanych z pominięciem etapu analizy przedwdrożeniowej. Chcę wtedy głośno protestować. Czy Wasze firmy naprawdę mają czas na to, aby próbować i ryzykować, zamiast poświęcić więcej czasu na początku na analizę, by potem projektować narzędzie, które faktycznie usprawni pracę i komunikację pomiędzy pracownikami?

Maja Biernacka

... wciąż słyszę o intranetach wdrażanych
z pominięciem analizy przedwdrożeniowej.
Chcę wtedy głośno protestować. Czy Wasze firmy naprawdę mają czas na to, aby próbować i ryzykować, zamiast poświęcić więcej czasu na początku na analizę, by potem projektować narzędzie, które faktycznie usprawni pracę i komunikację pomiędzy pracownikami?

Intranet dopasowany do potrzeb organizacji daje wymierne korzyści

  • Obniżenie kosztów prowadzenia biznesu oraz usprawnienie realizacji zadań i procesów wewnętrznych
  • Zwiększenie efektywności pracy oraz oszczędność czasu w wielu obszarach
  • Budowanie spójnej kultury organizacji oraz pozytywnego wizerunku pracodawcy
  • Zgromadzenie i łatwy dostęp wiedzy firmowej oraz istotnych danych (dokumenty, wzory, rozporządzenia, materiały firmowe itp.)
  • Sprawny obieg dokumentacji
    z uwzględnieniem różnych ścieżek
    oraz poziomów upoważnień

Intranet dopasowany do potrzeb organizacji daje jej wymierne korzyści

Zdarzają się sytuacje, w których firmy nie do końca wiedzą, po co właściwie decydują się na wdrożenie intranetu. Dążenie do celu, który nie jest jasno sprecyzowany wprowadza chaos i może doprowadzić do stworzenia systemu, który nie będzie spełniał swoich funkcji.

Urszula Kandefer

ekspert ds. platform intranetowych, Ideo

+

dla firmy

Intranet dopasowany do potrzeb organizacji daje wymierne korzyści

dla pracownika

+

+

dla kadry zarządzającej

  • Dostęp do informacji niezbędnych w procesach strategicznych i decyzyjnych
  • Zarządzanie projektami: długofalowe planowanie,
    stały monitoring rentowności i postępów pracy
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi: przydzielanie zadań, wyznaczanie zastępstw, teczki pracownicze
  • Zapewnienie ciągłości prac po odejściu pracownika oraz łatwe wdrożenie nowego
  • Łatwe zarządzanie uprawnieniami i dostępem
    do wybranych informacji. Możliwość przydzielania wybranym grupom pracowników różnych
    poziomów dostępu
  • Intuicyjne i szybkie generowanie raportów
    i podsumowań
  • Obniżenie kosztów prowadzenia biznesu i usprawnienie realizacji zadań i procesów wewnętrznych
  • Zwiększenie efektywności pracy oraz oszczędność czasu w wielu obszarach
  • Budowanie spójnej kultury organizacji
    oraz pozytywnego wizerunku pracodawcy
  • Zgromadzenie i łatwy dostęp do wiedzy firmowej
    oraz istotnych danych (dokumenty, wzory, rozporządzenia, materiały firmowe itp.)
  • Sprawny obieg dokumentacji z uwzględnieniem różnych ścieżek oraz poziomów upoważnień
  • Dostęp do platformy ułatwiającej realizację codziennych zadań
  • Zestaw narzędzi wspomagających organizację
    i koordynację projektów
  • Narzędzia do realizacji spraw pracowniczych
    (np. urlopy, delegacje, rezerwacja zasobów itp.)
  • Łatwiejsze prowadzenie wspólnych projektów poprzez wygodną komunikację wewnętrzną oraz współdzielenie się plikami i danymi
Pobierz Listę pytań >>

Zdarzają się sytuacje, w których firmy nie do końca wiedzą, po co właściwie decydują się na wdrożenie intranetu. Dążenie do celu, który nie jest jasno sprecyzowany wprowadza chaos i może doprowadzić do stworzenia systemu, który nie będzie spełniał swoich funkcji.

Urszula Kandefer

Zobacz wybrane przykłady

zrealizowanych przez nas Intranetów

100 pytań do... Dobrego intranetu

czyli nad czym zastanowić się przed wdrożeniem